dimarts, 18 de juny del 2013

GRÀCIES !!!

Hola Montse, soc el Pau Mateo.
T' anyoro molt, mas ensenyat  moltes coses.
Gracies per aberme ensenyat tant,
i Per aixo te fet aquest regalet:


  

Hola  Monse     soc   l,  Anna     animat

manrecordare  de   tu    sempre

e fet  acest   dibuix    per  tu        

adeu .                   Anna






Com pots veure t'has fet un lloc en el cor dels nostres fills...especialment en el del Pau. Tan sols et volem donar les gràcies per fer la teva feina amb tanta dedicació i amor, gracies per els teus savis consells, per la teva implicació,  per despertar la curiositat lectora del  Pau.. i per moltes coses mes ..sempre ho recordarem...
Et desitgem lo millor en aquest nou camí, que just comences..   

Jaume i Cristina.

2 comentaris:

  1. Ai! Pau, Anna, Jaume i Cristina gràcies.

    Pau m'has deixat bocabadada! Penso penjar el vídeo al blog de la biblioteca i al del cicle.
    Felicitats! És preciós. Ets un artista!

    Segueix pensant, creant... Recull les teves idees i les idees que vinguin del pare i de la mare i de la teva germana i de qui sigui, segur que en trauràs profit.

    Anna, he estat poquet al teu costat. M'he perdut el poder gaudir de la teva companyia. M'agrada molt el dibuix que has fet. De tant en tant me'l miraré i em sentiré més contenta.

    Jaume i Cristina, jo a vosaltres us he de donar les gràcies per la paciència de voler escoltar-me i entendrem, quan potser les meves paraules no expressaven prou bé el que volia comunicar.

    Amb els vostres desitjos, de ben segur que el meu camí serà planer.

    ResponElimina
  2. Pau no ho puc penjar al cicle perquè no puc accedir al vostre youtube i no trobo el "share".
    Em voleu passar el codi del vídeo pel blog del cicle?

    ResponElimina